Ledig måndag

Igår jobbade jag fram till fem, sen var det bara att åka hem och vila. Jag och Tira försökte gå ut i regnvädret men det funkade inte riktigt så vi kom in efter två minuter. Vilket resulterade i ett varmt bad och en kopp te. 
Idag är jag helt ledig och ska på en lägenhetsvisning klockan sex. På lediga dagar brukar jag få viljan att börja sminka mig och fixa håret. Så fick det bli idag! 

Jag jobbar nästan varje dag och när jag har någon ledig dag i veckan så brukar jag spendera den med vänner. Därav inga videos på sista tiden. Men jag hoppas hoppas hoppas att det kommer att ändras. Jag har börjat jobba kväll varannan vecka och det innebär mer fritid om dagarna. Får jag även min egna lägenhet så kommer jag att fixa en liten "filmnings/sminkhörna" och det kommer att ge motivationen tillbaka :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback