Berri hääär! :D

shasha bloggen!

Nu sitter jag här i luren med underbaraste Therese som är på väg till sin mormor! :)
Egentligen så skulle hon inte åka dit men efter en massa komplikationer så kände hon att hon inte att hon har något val. Kära mormor ringer kolckan tolv och talar om för henne att hennes buss åker klockan kvart över ett! Stakars Therese fick stressa. Sabbt packde hon och lagade smaskiga nudlar. Tira hann hon tyvärr inte gå med.. :( Men det gör mamma när hon kommer hem! :)

Ialllafall så ska hon vara där hela helgen så jag ska ta över hennes blogg. mohahhahaha (6), fast jag ska vara snäll så gullig och sööt som jag är (A) <3.

Nu så tror jag att jag ska till maxi och köpa lite mer godis och sedan bedge mej till bebis som är sjuk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback