Dagen vart lite fail (a)

Haha, asså jag och Berri e 2 failade människor som hittat varandra *suck*, massa kärlek till henne <3.

Först så skulle vi träffas klockan halv 2, men såklart blir det mkt senare för jag ska sminka mig och så... Sen går vi till maxi och ska ladda busskort e.t.c. men hon har glömt sitt kort (!?). Så hon måste dra hem, sen hittar hon det efter 20 minuter!
Jag skulle ju fixa mitt pass, jag tar en lapp och ser att de e 8 nummer kvar -.-', vi sitter och roar varandra. Vi sitter ju i polishuset så jag och Berri leker importer och gömmer oss för polisen och så ^^.
Sen efter en halvtimme är det min tur och DÅ ser jag att jag måste ha med mig morsan, lr låta henne skriva på en speciell lapp.
Aja, sen går vi till Fyrishov och jag tappar min jacka på vägen... Sen när vi väl är i Fyrishov så badar vi som vanligt och så, men anledningen till att jag skulle dit var för att fixa ett "diplom" som visar att jag kan simma en sträcka och bla, bla bla... men jag GLÖMDE vad exakt det var jag skulle göra, så hela anledningen till att jag skulle till Fyrishov var ju bara onödigt!
Men dagen har ju såklart varit rolig (y) <3.

Berri är ju så söt här!


Ett hus för fiskar :O, inne i polishuset ^^


Importbild på mig, bjuder på mig själv som in i helvete!Importbild på Bellivun <3<3


Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback