De bra låtarna från Så ska det låta

Jao, kör på som vanligt då (y)

Paulin kunde EN låt, hon nynnade sig igenom resten. Vrf i helvete är hon med i "så ska det låta" då!?
Linda, vrf flashar hon för? Klänningen var rätt fin, men man behöver inte visa boobsen, tro mig de kmr inte få fler tittare bara för det...

Alla vill till Himlen


Fairytale


Hot, hot, hot


1000 miles


My boy lollipop (den e så gullig x))


In the ghetto (jag kan inte INTE lägga upp en Elvis-låt)


Eye of the tiger (Berris favorit-låt ^.^)


I like to move it (skööönaste!)


Purple rain


Jag vet att det vart mkt låtar, men denna vecka var de så otroligt bra låtar med så jag kunde inte låta bli x)

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback