Drf svamlar jag bara på

Imorgon tror jag att det blir forsränningen med några från klassen ^.^(vet dock inte vilka typ). 3 pers jag vet säkert..
Jag kmr fan inte ihåg vad jag gjorde förra året :O, (nej, jag var inte full, kmr bara inte ihåg). Jag ska inte dricka i år ^^, den 10:onde maj har jag inte druckit på 7 månader (y).Vet inte vrf, har bara inte det.
Imorgon asså, vi går väl bara runt på stan och kollar på knasiga pers och så. Annars händer inte så mkt. Skönt att det inte är skola imorgon.
Ärligt talat, ville skriva något vet inte vad, drf svamlar jag bara på.

Nu ska jag fortsätta med sam och som tur är har jag med mig gitarren idag (y)

Ha det muu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback