...

Shuee allihop! kom hem från dagskryssningen för någon timme sen. Det var roligt hahaha! säger bra en sak, ska aldrig sjunga karaoke mer!  Bizlder och kanske vidoes kommer upp sen! ;)

Nu sitter jag här och snackar i lur med sööta Therese som längtar hem! Hahaha när man äntligen kan snacka med henne i luren och hon är hur social och snäll som helst så ska det vara tvärtom, men det e mest för att jag sitter framför datorn och måste uppdataers. Nu ska jag slå igen datorn, vara social mot henne och sedan sova med tanke att jag inte har sovit på 36 timmar!

Pusshejs <3


Kommentarer
Postat av: Nikolaigunn

Nice security code. Does it work?

2012-02-10 @ 12:57:52
URL: http://nikolaigunn.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback