hihihi (A)

hihihih therese söötnoos! äntligen hemma nu! :D

Aja, eftersom jag har börjat gilla allt det här med bloggandet lite grann så tänkte jag göra ett inlägg nu xD

Dagen börjde fett dåligt! aja inget jag pallar att skriva om här, iaf så snackade jag med therese i luren som var ute med Tira. Vi bestämmde oss för gå till biblan, men båda behövde göra lite annat innan, så två timmar senare drog jag till henne. Therese var hungrig så vi åt hennes mammas super goda chili-potais-kycklingsoppa. ( therese åt ej utav kyckligen eftersom hon är vegetarian!! synd det.) Iaf så orkade vi inte gå till biblan så drog vi hem till mej istället. Lika tråkigt där så vi bestämde oss för att tagga till stan och bara luffa omkring där. På bussen mötte vi på Berf och Samina som skulle till stadsparken men några andra så vi följde med! Vi mötte upp Aisha, Sanna, Elly, och några andra sen drog vi mot Stadsparken där vi rökte Vp och hade kul. Vi tog en massa bilder som kommer upp i ett annat inlägg snart.  Efter någon timme drog vi till donken och åt och fikade sedan drog vi hem.



Kommentarer
Postat av: Gardgunn

Hi, very nice site! Good luck!

2011-09-27 @ 08:43:44
URL: http://gardgunn.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback