Igår var en otroligt stressig, händelserik och underbart mysig dag

Igår var det mycket som hände. Först var det kaos hemma -.-'
Min mormor skulle komma till oss på morgonen,  min mamma skulle till jobbet, jag skulle lämna Tira till min granne och nycklar skulle hit och dit. Iaf, allt löste sig till slut och jag var påväg till skolan. Efter en latch-lektion skulle några utav oss till katte-musikalen. Som var helt underbart bra! Asså alla var så otroligt duktiga och jag skulle inte banga på att gå en gång till!
Sen skulle vi ner på stan för att åka vidare till Jossan (som hade myskväll hemma hos sig). Men innan skulle jag träffa mormor också, för att få lite pengar...
Iaf, påväg till stan så märker Niki och Joel (?) att en tjej tappat sin väska från cykeln och vi försökte ropa, men hon hörde inte. Så jag och Linnéa Hemgård bestämde oss för att gå till polishuset och lämna in väska. Jag fick svar från tjejen idag att hon fått den och allt verkar vara bra.

Sen beger vi oss till Josephine. Det blev jag, Niki, Ging, Linnéa Hemgård och Emil. Allt gick jättebra och allt var så himla mysigt, och jag fick äntligen träffa söta underbara Daisy :). JAG VILL OXÅ HA EN STOR HUND!
Niki drog lite tidigare, men resten utav oss åkte hem runt elva.

Igår var en otroligt stressig, händelserik och underbart mysig dag att inget kunde bli bättre!

Har inga bilder, eftersom min kameraladdare har varit hemma hos mormor, men äntligen har jag fått tillbaka den. Så nu är det bara att ta igen fotandet och lägga upp här (y).

Idag blir en chill-dag, lägger säkert upp lite musik idag från "så ska det låta".

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback