Nu ska jag "ta det försiktigt"

Är skaparen utav filmerna (titanic och avatar) ett geni lr vad!? Fy faaaan vad bra Avatar var! Typ mästerverk? Och nej jag överdriver inte! Helt otrolig film, måste bara ses! ALLA Måste se den!

Nog om det, igår vart allting rätt så sent. Filmen slutade klockan 23.30, så vi kom hem sent. Som tur var hade jag typ ingen läxa tills idag och allt va lungt.
Har fått punka på min cykel -.-'... Men den är fixad igen och nu ska jag "ta det försiktigt". Ska jag ta det försiktigt!? Vrf kan inte uppsala-gubbarna bara sopa bort skiten! Vi behöver inte 10 kilo grus längre, det räcker. Snön är borta för guds skull!

Imorgon ska jag inte gå på matten för det är fett ovärt, ist så går jag bara på ryskan (y). Jag börjar 16.45, sweet!
Ska nog runt på stan innan och kolla lite saker.


Love the wolft-shirt <3





Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback