Pizza Hut-virgin

Haha vrf lurade jag mig själv att jag skulle gymma på morgonen? Jag vaknar aldrig så tidigt frivilligt -.-'

Idag var jag ju i Sthlm med Linnéa Hemgård, Ging och Jossan :). Trodde vi skulle hitta en massa kläder, men nej... Är faktiskt rätt nöjd med vårat lilla trygga billiga Uppsala . Men vi hade det kul tsms iaf (y)


Men hittade några saker
Kjol, shorts, tights och ett diadem (finns inte med på bild)


Vi käkade på Pizza Hut (första gången för mig ^.^)



PS. Kan folk som åker tåg tänka på att det finns personer som åker tsms! Om du åker själv sätt dej för i helvete inte på en plats där man kan sitta 4, utan sätt dig där man sitter 2!!!!

Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: saara

Finns Pizza Hut i Uppsala? :O

2010-04-10 @ 23:20:42
URL: http://swikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback