Ibland får man vara lite omogen HAHAHA

Ehh, mogen och mogen ^.^. Ibland får man vara lite omogen HAHAHA. Nej, men smakade lite från Berri, blev INTE full lr så, bara ruuulig x).
Känner att jag typ bränt ansiktet, vilket kanske är liite bra, men tkr såklart inte om att det gör ont...

Juste! Ny mobil och nummer. Lr ny och ny, ni kan få avgöra själva. Den här var min första mobil. Skicka ett meddelande på face lr msn om ni vill ha mitt nummer.
Jag tror att jag glömt/tappat bort mobilen i skolan, men man vet aldrig (n).


Det blir nog ingen majbrasa för min del idag. Jag känner mig grymt trött, så jag tror jag går och lägger mig alldeles strax.

Imorgon fyller Alex år (y), några utav oss ska träffas i stan och grilla, hoppas det blir bra väder imorgon! Jag kräver att det ska vara bra väder imorgon!

Bilder från idag


Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback