Sommar ?

hejhej!

Sitter i lillebrors um och snackar med monika i luren.
Idag kom mina kusiner hit och så snckadde vi massor om resan till Kurdistan i sommar! :D
LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAR!

11 grader varmt ute och halva Stenhagen var ute och rökte VP. Jag stanna hemma med kusiner tills Cherpa och Berf kom till och tjatade. Till slut hamna vi hos Cherpa för att hämta hennes lillebror som kunde vara med min kusin så vi kunde vara ifred. Vi drog till gamla skolan, mötte på några där och sedan till nya skolan och rökte där. Men så duktig som JAG (!?) är lät jag bli! (A) men redan efter en halvtimme frös vi nästan till is så vi drog hem till mina kusiner där jag lämnade min kusin. Stannade där en stund så barnen fick leka sen drog vi hem. missa halva av Ballar av stål :( ...

VART I HELVETE ÄR SOMMAREN! :( eller våren!? :O
Förra året vi den här tiden satt man under solsken varje dag och chillade. För mej och Twinie var det droglov med tanke på att vi rökte VP VARJEDAG!
För exat ett år sen var jag dessutom med om en utav de bästa dagarna med nära och kära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback