Vi snackade om sexiga killar idag i matsalen...

Tog en underbar promenad idag med Tira. Jag cykla egentligen men iaf (y). Måste få igång henne, så jag börjar med mjukstart ^.^, sen blir det till att cykla långt och länge, får se hur mkt hon pallar.
Jag älskar detta underbara vädret! Ska ta bild sen, HAHA vet inte vrf.

Vi snackade om sexiga killar idag i matsalen, måste bara lägga upp några. Någr afler tips på sexiga killar? ^.^

John Stamos


Channing Tatum


Och trailern på Dear John, som tydligen alla bara måste se :). Personligen tkr jag att man nästan ser hela filmen på trailern , är den värd att se?



Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Justin Chambers!!!!!!!!!!!:D

2010-04-12 @ 17:54:40
URL: http://swikberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Channing! <3

Klart att den är värd att se! :D

2010-04-12 @ 20:56:32
Postat av: Samina

hahahha therese, har också hört att den är bra, men ofta du lägger ut den trailern som visar typ hela filmen :p

2010-04-15 @ 13:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback