Btw, jag gillar romantiska komedier

Bara för att det är tråkigt/mysigt film-väder så ska jag ladda ner en massa filmer!
This is what I have, so far.


Btw, jag gillar romantiska komedier, för er som inte fatta det. Jag har sett mer än hälften utav filmerna, men de e bara för bra. Resten är "Måste-se-filmer". Så, nu vet nu vad jag kmr att göra typ resten av dagen.
Jag kan göra korta betygssättningar på filmerna sen. Bara skriva lite om vad jag tyckte, kan va bra för vissa som inte sett nån utav filmerna än, I won't give anything away, promise!

Kommentarer
Postat av: Lotta

våga inte säga något dåligt om min framtida man channing tatum. Det är bara en fråga om tid innan han friar till mig. PUSS

2010-08-17 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback