Carro i snygg hatt

Blodprov gick bra (y), bara att invänta resultat nu. Jag drog till stan, träffade endast Carro för att Freddies (xD) tåg inte gick, nått sånt... Hon köpte en massa bra grejor till skolan, me not so much! Jag inga pengar -.-'. Efter "shoppingen" drog jag till Willys och handlade mat e.t.c.
Nu är jag helt ensam i min egna lägenhet, utan massa tjafs, allt står rätt till, alla saker på sin plats, *ahhhhhhh* and exhale...
Det här med att saker står på sin plats är ett måste och lugnar själen faktiskt. Min själ! Jag är lite utav en perfektionist (fått det från mamma -.-') men hon ställer jämt saker på fel ställe! T. ex. tvålen i badrummet, såna skit-saker men jag blir as-arg!

Carro i snygg hatt


Carro i ännu snyggare brillor!


Ett litet köp blev det ju ändå :$... En midje-jeansig-kjol från New Yorker, för 35 spänn, FATTA BILLIGT!


En pärm från Akademiska Bokhandeln för bara 15 spänn (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback