Jag behöver silikon!

Shue! Jag har hört att silikondroppar är bra för löshåret. Så jag undrar om någon där ute vet vart man kan finna dessa droppar. Går det att köpa i Maxi? Jag får väl fråga... Annars e jag öppen för andra tips om löshår, speciella produkter etc...

Nu ska jag käka frukost och sen bege mig mot bibblan och lämna lite böcker. Härligt väder vi har förresten! Nästan så att man vill ut och singa in the rain!

Btw, min nya favvo på mp3:an. Jag brukar hata rock för övrigt, men den här asså. Så jäkla skön! Tänk er att vara ute på promenad med hunden, du är arg, det regnar och denna på högsta volym! POWER!

Kommentarer
Postat av: samiina

silikondroppar kan du hitta på nästan vilken salong som helst. Tror dock det är olika priser, men du kan ju kolla. och HAHAHAHHAHAHA nej man inte köpa sånt i maxi, aldrig hört det iaf xD

2010-08-02 @ 15:24:50
URL: http://samiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback