Jag klarade mig inte en dag.

Okej, så här är det. Man har dåliga dagar. Man gör det. Jag hade en otroligt dålig söndag. Otroligt dålig. Jag ville bara skita i allt och alla.
Men nu känner jag inte så längre. Så fort jag vaknade imorse kände jag, men gud jag vill uppdatera bloggen :O. Så jag kmr att göra det. Igår var ett snedsteg och vi hoppas på att det inte händer igen.
Vad som hände i helgen tänker jag berätta, men inte nu. Det är för mkt just nu. Jag kmr att börja blogga som vanligt på fredag. För det är inte kul för er att läsa att jag har kommit hem varje dag och vart i skolan, man måste bringa glädje och skoj. Det kmr jag. På fredag.

Nu får alla ha det bra så läses vi på fredag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback