Känner mig hemmafruig

Idag känner jag mig riktigt hemmafruig! Jag har städat rummet, lagat mat, handlat mat, fixat lite, gått ut med Tira lite längre. Riktigt skönt faktiskt. En riktigt skönig fredag :)
Jag, morsan och Tira åt nyss, nu sover de. HAHA, ni vet som bebisar? ^.^ Ska dra ut Tira på en promenad till snart, men inte än. För hon spyr om man går ut precis när hon ätit, aa så är det.

Sen vill jag tvätta en massa kläder, jag vet inte, men det bara känns som en sån dag idag. Jag tar gärna hit 10 ungar och tar hand om de idag, no probs. Helst inte, men det skulle vara lugnt liksom.

Nu ska jag keeeka glass och sen beger jag mig utåt (Y)

En riktigt skööön låt, på en skööön fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback