Ljus lr juice?

Runt sju idag gick jag, Berri och Aisha till Maxi för att jag skulle köpa saker. Efter Maxi drog vi till Fritidsgården och snackade i en TIMME med en snubbe, fett roligt, HAHA! Sen skulla jag till MAxi igen och köpa ljus lr juice, man vet aldrig med mamma... Köpte ljus och hon blev nöjd.
Åt tacos nyss, aa klockan e seeent, vad ska jag göra!? Nu ska jag kolla på skräckfilm med Alma. Det blir Scream, inte för läskig och ändå skön och klassisk (y).
Morsan köpte hem tabletter, gitarrsträng och plektrum (y). Så nu kan jag käka piller och spela gitarr korrekt, HAHAHAH! Ja, jag är trött...

Kmr ni ihåg att jag tog ett blodprov för ett tag sen? Iaf, resultatet var att jag hade för lite järn i kroppen. Tydligen så finns det mkt i kött, så that's what the pills are for.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback