Marshmallows och cookies

Nu e jag hemma! Gissa vad!? Jag gick till Maxi igen. Haha, borde inte en fin bild på Maxi finnas på min header ist? (a)
Cherpa la upp en klockren kommetar: "HAHAHHA, nya TITTI :P". Jag sväääär jag har blivit :o!!! (Haha internt STG-skämt, you know bro!) HAHAHAHAHHA jag e flummig och buwsihg (a)...

Ursäkta för de små bilderna, men tog med min mobil

Ress e gangstah


Berri i verkligheten...


Moi!


Vi i Maxi


Jag och Ress tog med oss en korg från Maxi. Ni vet en sån som man drar. HAHAHAHHA


Fick skor från Berri idag. Asbra! Perfekt för gymmet!


Och köpte hårfärg med. Jag brukar vanligtvis köpa "Garnier fructis", men de kostar typ 80 spänn. Jag kände att jag behövde 2, eftersom jag har mitt löshår också. MY ASS att jag ska pröjsa 160 spänn för färg. Köpte 2 billiga ist. (y)


Det som hände hoss Berri: Jag spelade Harpan medan Berri och Ress gjorde Pasta-sallad. Aisha och Samina kollade på halva "The Last Song". Sen åt vi maten, drog till maxi och köpte bl. a. Marshmallows och cookies. Drog till Berri igen och drack varm choklad med cookies (y). Dunder!

Sen blev det en liten promenad, för att följa Samina hem och Aisha och Ress till bussen. Nu e jag hemma, hihihiihihih! Vi börjar skolan snart :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback