Piss-sur

Haha, ironiskt att jag skrev att jag var pigg igår. Jag somnade en timme senare. Vaknade för en halvtimme sedan. Asså wtf!? Jag e piss-sur idag!
För det första ska jag köpa mobilen nästa månad för jag har inte fått tillbaka pengar av min mamma...
För det andra för jag reda på att vi fortfarande ska ha Lars som klassföreståndare, ÄCKELVARNING!
För det tredje får jag reda på att vi börjar på en fredag OCH ska ha lektioner den dagen! Bl. a. Idrott och Natur, SOM JAG HATAR!
För det fjärde så står det på schemat (om jag läst det rätt) att ryska steg 2 och 3 är på f*cking samma dag! WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu e jag arg och kmr vara det ett bra tack, tack och hej uppdaterar när mina händer slutat darra ilska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback