Samsung 25230 om 3 månader

Fick hem Siba-katalogen idag och kollade vad som fanns där, letade mest efter en mobil och dator. Datorn, ska jag vänta med men en mobil hittade jag iaf, en som jag vill ha. Nu gäller det att spara, visst brukar mobiler finnas kvar efter 3 månader? Det borde de iaf...
Det blir den här


Jag har aldrig haft en samung förr, men det borde gå bra. Nu gäller det alltså att lägga undan 500 kronor i tre månader, och jag borde ha den på min födelsedag ^.^

Nu ska jag duscha och dra till Maxi, det blir ännu en tråkig dag, JAG HATAR ATT INTE HA PENGAR! Man e så jäkla begränsad...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den heter s5230 och finns på phonehouse för 999kr, tips bara :)

2010-08-08 @ 02:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback