Tack för svar!

Hello hello! Fick ett anonymt tips idag angående mobilen jag vill köpa så vi gör så här

Kommmentar: Den heter s5230 och finns på phonehouse för 999kr, tips bara :)

Sv; jag failade ju grovt genom att skriva 25230, det var bara ett slarvfel ^.^. Men priset :O, det är ju helt galet, vrf har jag inte vetat det!? Jag ska kolla upp detta och om det stämmer så behöver jag inte ens spara så länge utan köper den direkt! Jag hoppas att den inte att "abonnemangig", för då e det inte värt det "/. Men det jag ville skriva iaf är TACK anonym :). Riktigt bra tips (y)

Så :). Nu ska jag baka pizza till ikväll och sen tvätta lite mer kläder (y).
Btw, det åskade igår. Hur kan man missa det liksom? Inte bara för att det hördes, men på facebook hade 10 utav mina vänner skrivit samma sak -.-'.

Aja, en skön låt

Kommentarer
Postat av: samiina

therese gumman lilla <3 det är ju samma som min mobil! :D och jaa, den finns där! :D as bra!

2010-08-08 @ 21:14:38
URL: http://samiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback