Vad fan gör du uppe, gå och lägg dig!

Hellej! Idag ska jag verkligen vända på dygnet, jag känner mig inte alls trött och ska inte sova förän imorgon runt 23.00.
Hittills har jag städat, rensat och duschat. Tira har också tvättats och jag har testat lite olika hudvårdsprodukter (y).
Jag har skrivit om denna förr, men den är bra! Bra för löshåret också (y) (finns på Maxi)

Bästa ansiktskrämen jag haft hittills! (finns på apoteket)


Asbra bodylotion, med naturliga produkter och luktar awesome! Köpt på Rhodos, för typ 50 spänn!!


Var tvungen att slänga gammalt smink, sminkväskan känns så tom.. :(


Hon tkr de e fett konstigt att det är så mkt plats i sängen. Blicken säger; Vad fan gör du uppe, gå och lägg dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback