Kollade nyss klart på "Kniven i hjärtat"

Kollade nyss klart på "Kniven i hjärtat". Det finns saker jag stör mig grooovt på!
  1. Vad händer med hunden efter Juan har åkt in i fängelset? Jag menar, hans mamma jobbar ju hela tiden... Ofta de bara ska ge bort den lr nått!?
  2. Vrf blir inte Juan och Sabina ihop i slutet, fett kefft!
  3. Vrf får inte Luisa nån kille?
  4. Vad kmr hända med svennen som åkte till sin mormor?
  5. Hur kan Juans mamma vara så snäll? Hon släpper in så här många hon pussar deras panna, hon var ju sur på honom, han hjälpte inte till. Ändå är hon snäll!?
  6. Juan sjunger en sång om honom och hunden. Om att det är han bror bla bla bla, han lät honom fightas en gång till ändå. WTF!?
  7. Miriam skjuter en man i ansiktet och han går därifrån utan att anmäla jag vet inte vad...
  8. Av alla människor som ändras till det bättre valde de Amir. Hans pappa dog helt i onödan!!! Jag vet "men om hans pappa inte tog livet av sig så skulle han inte valt det jobbet". Joo, det kunde han! Om han hade vilja och respelten för sin familj. Men neeej! Han ska leka cool. Det kostade fan hans pappas liv, och sen seeeeeeen inser han. Var det verkligen det som krävdes för att han skulle fatta!? Låt Juan förändras, då kunde han fått tillbaka Sabina...
Åhh, jag dampar på den här serien!

Asså jag rekommenderar den inte. Det slutar bara med fler frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback