Det hela var jättemysigt och jag tror att Johan vart nöjd! :)

Oki idag så vaknade jag as-sent (ett) och klockan 2 skulle jag och Berri cykla till stan. JAG HADE INTE NOG MED TID!!!! För när jag går upp måste jag
  • Klä på mig
  • Gå ut med Tira
  • Fixa och äta frukost
  • Duscha
  • Sätta i hår (HAHAHAHAHA)
  • Sminka mig
  • Och idag skulle jag fixa cykel också
Tror ni att man hinner det på 1 timme, nej! Vi bestämde oss för att dra halv tre. Att hitta cykel i Stenhagen är inte lätt, lr okej att hitta cykel i Stenhagen är aslätt, men just idag kände jag inte för att baxa. Fick till slut låna en av Samina, taack <3!

Sen var det dags att dra till stan och möta några pers som vi skulle hänga med och röka vattenpipa. Det hela var jättemysigt och jag tror att Johan vart nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback