Sen gjorde vi lösnaglar!

Nice, nice fågelbajs!

Idag har jag spenderat tiden med våran inneboende. En assnäll tjej som heter Alma och hon ska bo här ett tag, så jag visade henne lite utav Uppsala idag. sen kom vi hem och jag visade henne Stenhagen, vart bussar går och så. Sen gjorde vi lösnaglar! Asså fett coolt, hon kan allt sånt där så det gick awesome bra! ^.^ Men det tar ett jävla tag! Typ 3 timmar, men vi snackade och så medan. Drf har jag inte kunnat uppdatera mkt idag.



Imorgon är det ju skola. Jag och EllaPella ska gå till skolan (y). Och kanske tillbaka...

Btw, min sträng gick sönder idag :(. Kmr inte kunna spela gitarr tills jag köpt en ny och "installerat" den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback