26:e december i stora drag

  • Skor
  • Nytt pennskrin
  • Jeans
  • Present till Alva och Lotta
  • Skolväska
  • Kofta
Det är en lista med ganska så preliminära saker jag måste köpa idag. Men vi får se, något kommer att glömmas bort och något kommer att läggas till. Men som sagt, jag visar sen när jag är hemma.
Idag kmr jag alltså att dra till gallerian "Skhlm", som ligger i Skärholmen, jättenära Alby (där min mammas moster bor). Dit drar jag själv, för att jag tkr om att shoppa i min egna takt och välja mina kläder själv. Jag kan gärna göra det med en vän, för det är ju ganska kul, men inte med familjen... De förstår sig inte på mig och mitt sätt att tänka. Men sen så drar jag och mamma till Gamla stan. Hon vill kolla kyrkorna och kläder och souvenirer till sig själv, jag kanske också köper nått men det blir ju då spontant.
Sen drar vi tillbaka hit och hämtar Tira och våra saker. Runt 18.00 börjar vi bege oss hemåt och är väl hemma runt 20.30?

När jag är hemma ikväll så kmr jag bara att packa upp saker, göra ett videoklipp om vad jag brukar ha med mig när jag "reser" till ställen i Sverige. Sen bloggar jag en massa. Vi får se hur det blir med sovrutinerna... Jag får se till att skärpa mig i januari men nu, what's the point? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback