Det tog mig 4 timmar.

Vi är inte iväg än... Som väntat? Haha, morsan kmr hit snart och ska käka lite, sen tror jag att vi drar.
Jag har shoppat! Som in i helvete!!!!!!!! Nej, jag ska shoppa lite med Alva imorgon också, så måste spara pengarna. Men jag har köpt en hel del sköna saker iaf. Visar som sagt ikv när jag är hemma. Allt som jag vill ha blev inte köpt, men som sagt imorgon ska jag ändå ut.
Asså jag måste bara säga att jag hatar Sthlm, jag hatar människorna, jag hatar att det är trångt, jag hatar att alla röker, jag hatar att de är så många, ÖVERALLT. Men jag överlevde. Jag gick igenom hela jävla gallerian iaf. Det tog mig 4 timmar. Men jag har köpt presenter till Lotta, Alva och Alex. Jag ska göra ett videoinlägg om det idag, men jag lägger upp det efter de har fått presenterna ;). Anledningen till att jag vill göra en video om det är för att jag gillar att göra personliga presenter. Speciellt till personer man tkr om och har nära. Jag ska visa ett bra tips som inte alls är dyrt och som är superpersonligt :).
Till mig köpte jag 4 tröjor/koftor, skor, och en väska. Morsan kollar klänningar. Jag vill ha en fin och glammig nyårsklänning. Hon är bra på sånt.. :)


Nu ska jag packa ner det sista, eftersom det har blivit lite mer packning. Men nog ska vi klara oss hem! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback