Finaste Alva, grattis på din dag!

Jag kom inte försent idag! Så fucking amazing! Skolan rullade på som vanligt. Jag fick G- på kemiprovet och VG+ i Medicinsk Grundkurs.

Men som jag tidigare nämnt, så fyller Alva år idag!
Finaste Alva, grattis på din dag! Jag kmr ihåg i ettan när vi knasade runt i korridorerna. Vilket vi faktiskt fortfarande gör... Jag kmr ihåg att vi började snacka om djupa saker ganska tidigt, vi hade inte alls känt varandra länge. Men det gick ju skitbra, vi är så konstigt lika!
Du kmr med så jävla bra tips, du orkar med mig (haha, det är inte många), du är så jävla snäll! Tack för att du är världens bästa vän Alva! Och grattis på din dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback