Gott nytt jul!

Planer inför imorgon då.
  • Runt 09.30 ska jag vakna och gå ut med Tira och käka frulle.
  • 10.30 ska jag och morsan ner på stan och handla kläder till mig
  • 14.00 lär vi vara tillbaka och hjälper min mormors andra syster (Ludmilla) att laga lite mat.
  • 15.00 ska jag kolla på Kalle Anka e.t.c :D (Jag bojkottade julen förra året,för jag var magsjuk och irriterad. Det hela kändes inte ok.)
  • 18.00 äter vi med lite släkt och en vän, typ. Haha, vi får se.
  • 21.00 kmr min mormors syster (Valentina) hem från jobbet (Jag vet, fett sorgligt att hon jobbar. Men hon klagar inte ^.^)
  • 22.00 åker jag och morsan ner till "Gamla Stan" och går runt där. Vi ska säkert till någon kyrka också.
Hela dagen låter mys, vi får bara se till så att allt händer enligt planerandet. Annard blir jag stressad. Bajskorv.

Btw, God Jul :) <3

Skönaste låten ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback