Han skulle köpa klunk här i Stenhagen

Jag har ju glömt att berätta om dagen.. :O

Iaf, jag har ju suttit vid designadinblogg.se och lekt med allt möjligt där. Runt sju smsa Joel mig och undrade ifall han kunde komma till mig. Han skulle köpa klunk här i Stenhagen, haha ^.^. Så vi satt hemma hos mig i två sekunder sen drog vi ut med Tira. Efter en halvtimme drog vi till Ella och drog med henne ut. Efter Joel hade köpt sitt, så följde vi honom till bussen. Efter det så gick jag och Ella på en ytterliggare promenad.

När jag kom hem satt jag vid datorn i en minut. Sen ringde Berri och undra ifall jag ville komma över på pastasallad, vem vill inte det!?
Aya och Aisha var där så vi snacka lite och åt. En timme senare drog Aya och Aisha hem. Jag drog tjugo min senare.

Imorgon har jag inget speciellt inplanerat. Jag ska sova länge. Kanske drar till Ica Väst med nån. Sen ska jag bara chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback