Jag hatar denna väckarklocka

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag upp klockan åtta.
Asså ja failade med att vakna i tid idag, fan. Men resten av skolveckan ska jag upp i tid och vi kan säga att på lördag ska jag upp 10.00, sounds good too you? Lite som straff för att jag inte vaknade i tid till skolan idag.
Jag hatar denna väckarklocka. Jag har haft den i 5 år nu... Jag vill ha en ny. En "Hello Kitty" kanske.. :O


Vet ni? Jag tänkte göra en litet projekt. Lr asså inte projekt, men jag tänkte filma hur en helt vanlig skolmorgon ser ut för mig. Hur mina rutiner ser ut och så, det vore väl kul? Jag ska göra det iaf. Lite editing, snabbspolning och en skön låt = Therese kommande video. Najs bajs.

Kommentarer
Postat av: Torrebecca

Great page I will be a return visitor!

2011-01-27 @ 12:36:35
URL: http://torrebecca.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback