Jag ska inte bli sjuk

Jag känner att jag börjar bli sjuk... Fan! :(
Jag har inte tid att vara sjuk! Jag har liiiiiiite saker kvar i skolan, jag har saker att göra imorgon, jag ska sjunga på söndag. Jag har inte tid till att vara sjuk. Vi snackade idag om att man kunde vara mer mottaglig för sjukdomar när man är stressad. Jag harit varit stressad de 3 senaste veckorna. Inte nu. Nu har jag några sista restgrejser i skolan, typ engelska och svenska. De gör mig inte stressade alls. Så det funkar ju inte. Nått stämmer inte. Jag har ett jävligt bra immunförsvar, jag är född i Östersund, hallå! Jag kmr ihåg att morsan berättat att jag gick ut i bara blöja på balkongen i Östersund, det var 24 minus btw... Inte en snordroppe nästa dag! Så är det.
Nu har jag varit på en frisk promenad, tagit skönaste, mest avslappnade badet och dricker en kopp grönt te. Jag ska inte bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback