Jag ska till min mormor idag

Jag ska till min mormor idag. Har jag nämnt det? Aja, iaf. Jag åker dit idag och kmr hem på torsdag eftermiddag. När jag åker till mormor så slappnar jag av. Asså verkligen slappnar av. Jag har ingen dator på, jag sminkar mig inte, jag klär mig inte snyggt, jag löser korsord och jag går på sköna promenader. Detta betyder att jag inte kmr att blogga. Men jag har märkt att när jag är borta (och har förvarnat om det) så tenderar folk ändå att gå in och kolla bloggen. Och själv vet jag att det är jätteirriterande när en som ska blogga varje dag, inte uppdaterar. Så jag kmr att göra tidsinställda blogginlägg, så det blir åtminstonde ett inlägg om dagen.

Jag åker till mormor nu för att jag inte har varit där på jättelänge och för att fira lite efter-jul med de. Det värsta är att jag inte kan ta med Tira :(. De har katter och Tira älskar katter, men katterna tkr inte om Tira så mkt. De vill klösas och är allmänt aggresiva, för de är inte vana vid hundar. På somrarna så håller de sig ute, så Tira kan inte jaga de. Men på vintern måste de vara inne, och då är det säkrast för alla om Tira stannar hemma. Det är hemskt, och jag kmr att sakna henne, även om det är så kort tid som jag är borta. Hon är min lilla, lilla bebis, på riktigt! :)

Nu ska jag fixa lite mat och sen ska jag jobba på inläggen som ska upp dessa tre dagar framöver. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback