Lite julklappstips från oss

Asså jag försov mig igen idag! Kom typ i slutet av engelskan... Men sen har det ändå varit chill. Franskan var tråkig och musiken var kort, så!
Mina kladdkakor ska serveras imorgon, det är ju sista dagen då. Btw, kladdkakor är nu kladdkaka. That's right, singular. Jag, Lotta och Josephine kunde inte hålla oss, Lotta tyckte att det var orättvist att de låg där i skåpet och frestades. Så vi högg i! Men, men folk har med sig kakor och annat imorgon ändå! ;)
Efter skolan drog jag, Josephine, Lotta och Linnéa till stan och kollade lite julklappar. Typ inget blev köpt, men vi vart trötta!
Lite julklappstips från oss
Den jättesnygga pälsmössan, väldigt snyggt med hundöron!



Om ni känner för en färgglad mössa, dra till HM! Den lilla röda rekommenderar vi! Ha gärna prislappen kvar, VVP (Våga Visa Priset)


Den nedre delen ska täckas också, köp ett par blommiga jeans från HM! Om ni inte har råd, gå till er mormor/farmor och ta fram hennes fulaste gardiner och börja sy!


Fina tjejorna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-20 @ 22:24:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback