Man ska bara leva och andas och njuta.

Lät mig själv sova och vaknade säkert nyss! Asså allt är så jäkla skönt och stilla här på landet. Vart man än kollar så är det bara lugn. Det är skönt att komma hit och ta en sån här liten mini-semester och verkligen koppla av och koppla bort.
Idag måste jag ut på en skön promenad och ta coola kort? Men det känns inte normalt att dra ut utan Tira. Vart är min lilla isisbjörnis? :( Morsan jobbar natt idag, så Tira är väl hos Eevi.
Jag vill egentligen till stan. För det finns en skön liten butik här i stan som säljer billiga saker. Typ random saker som koppar, strumpor, godis, shiet like that. Det jag vill köpa är en liten scarf till Tira. En sån med kulig text på. Hon har redan en där det står "Mattes Älskling", fler såna! Men jag åker nog ner på stan imorgon, när jag ändå ska åka hem.

Annars så händer inte så mkt, det är väl det som är meningen med landet? Det ska ju inte hända så mkt, man ska bara leva och andas och njuta. På sommaren vill jag ha hit flera vänner som kan tälta här och bada i poolen och så. Det finns en massa skoj att hitta på här, speciellt på sommaren! Längtar ni efter sommaren? Det gör inte jag. Inte speciellt mkt iaf. Jag tar allt som det kmr. Sommaren kmr precis innan man tröttnat på allt slask från våren. Hösten kmr precis innan man hunnit tröttna på den äckliga värmen. Vintern kmr precis när man blivit som mest deprimerad av allt regn. Våren kmr precis när man frusit klart i kroppen. Så känner jag iaf. Äckligt lagom? Ahh, jag måste tillbaka till stan och få andas lite avgaser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback