Men vad?

Nu är jag klar med medicinsk grundkursläxan, franskaläxan och idrottspappret. Det enda jag har kvar nu är de stora grejerna, svenskan och idrottsanalysen. Jag tänker så här... Idrottsanalysen ska jag göra med Erika och Joel imorgon (det är planerat). Och svenskan ska jag göra gradvis... Idag ska jag läsa vad den handlar om. Imorgon ska jag börja skriva på den, på söndag ska jag skriva klart den och på måndagmorgon lämnar jag in den. Sen säger jag till Brita att jag visst lämnade in pappret i fredags, bara att det kanske hamnat under alla andra papper?
Men vad? Kolla mig i ögonen och säg att du aldrig fuskat lr ljugit om skolarbete... Nej precis! 

Nu ska jag ut med Tira, läsa lite om Macbeth och sen ska jag sova, för jag ska komma i tid till skolan imorgon. Jag älskar att gå till skolan och ha alla läxor klara (det händer inte ofta), man känner sig så jävla stolt och duktigt! :D
Min sexy bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback