Nej fy fan, det gick inte bra idag heller!

Nej fy fan, det gick inte bra idag heller! Jag tror mig veta vad felet är. Ni förstår, ja började kören när jag gick i sjuan (tror jag) och då jobbade Barbro med mig en gång i veckan, alltså folk slutade gå på ungdomskören och till slut var det bara jag kvar. Då jobbade Barbro endast med mig. Så i 2 år hade jag "privata" lektioner. Hon sa allt jag skulle göra, "sjung starkt" "andas" "lyssna till pianot". Inga problem, allt gick skitbra och jag utvecklades. Men sen slutade hon i ett år. Hon jobbade i Helga Trefaldighetskyrkan 100%.
Nu är hon tillbaka och jag är då också tillbaka. Det låter förjävligt nu, och nu går jag bara i vuxen-kören. Alltså med flera pers, så jag får ju ingen tid med Barbro själv, SÅ JAG VETTE FAN VAD JAG SKA GÖRA NU!?
Idag bad Barbro mig att sjunga solo på första versen i ""Betlehems stjärna". Det låter hemskt och falskt och de andra säger inget. Det ler och säger "bra :)". Men det menar de ju inte, de säger det endast för att jag är "liten". Orättvist, fy fan! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback