Nu är jag hemma!

Nu är jag hemma! Jag kan säga att onsdagen (igår) inte gick till exakt så som jag trodde och skrev, men ni får läsa om det senare ikväll.
Nu ska jag fixa lite saker i hemmet. Sen vill jag duscha och göra hårinpackning och massa sånt fräscht göra. För imorgon är det NYÅRSAFTON. Berättar om planerna senare också :). Jag måste dra till COOP också! För jag har saknat det så mkt... nej. Haha, jag ska köpa godis och Pommac! :D
Här är presenter som jag fick
En parfym från min morfars dotter. (Det är inte min riktiga morfar)

Ett fransk manikyrset+presentkort på Kappahl, från mormor och morfar

Skor, från mormor. Jag kmr inte att ha de till vardags, för de känns väldigt mammiga. Men det är skitbra kvalitét på de, så jag kmr att ha de när jag går ut med Tira och så (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback