Nyårsaftonens agenda

Nyårsaftonens agenda
  • 11.00, vakna och gå ut med Tira
  • 12.30, vara hos Lotta och äta nyårslunch. Jag, Lotta och Alva ska äta pannkakor och dela ut julklappar till varandra.
  • Runt 14-15 måste jag hem och fixa mig. Jag måste ut med Tira igen, göra pastasallad, sminka mig, klä mig fint, packa Tiras lilla väska, e.t.c.
  • 18.00, vara hos Alva och hjälpa henne lite med maten, bålen, dukandet.
  • 20.00, kmr Emil och Linnea till Alva. Vi ska käka, prata, ha det allmänt bra och lugnt.
  • 00.00, ska vi ut och kolla på fyrverkerier i Ulleråker.
  • Runt 1-2 ska jag och Tira hem och sova!

Jag har alltså fullt upp imorgon! Jag tror inte att jag kmr att uppdatera bloggen så mkt mer. Men jag tror inte att någon kmr att läsa den heller ^.^.
Juste! Min morsa åker till Prag imorgon. Hon ska vara där i 3 dagar med en dejt, haha fattar ni!? Jealous much? Öhh, yeah!
Iaf, så Tira tänker jag inte lämna ensam hemma. Hon följer med till Alva och myser med oss. Hon är ganska rädd för fyrverkerierna, så jag kanske lämna henne inne vid tolvslaget, lr så tar jag med mig öronmuffar och filt :D.

Ni får ha det så jävla bra nu! Så skrives och läses vi nästa år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback