Självmordsbombaren

Det mest aktuella nu och ett tag framöver, skulle jag tro, är väl självmordsbombaren. Vad ska man skriva, som redan inte skrivits?
Jag är en person som aldrig reagerar starkt. Det spelar ingen roll vad det handlar om. Jag är aldrig den som säger "OMG, neej, shiet vad fan hände!? Omg, berätta! Berätta mer!" Jag tar allt med ro, som om jag har läget under kontroll. Det blir ganska nonchalant, men vad ska jag göra åt saken? Jag funkar så...
Det jag först och främst vill framhäva i detta är att folk inte ska "ta fram" sina fördomar. Det här har INGET med islam att göra. Även om folk kmr att försöka få många att tro det genom artiklar, sidor på internet, skämt e.t.c. Det kommer att spridas så mkt rykten!
Det här är ett val som denne man har gjort, kanske inte helt av sig själv men har har ändå tagit beslutet själv. Han vill skrämmas, vilket jag inte tkr att vi ska låta honom. Jag är inte rädd iaf. Inte alls.
Det enda jag vill att folk ska tänka på: Låt er inte manipuleras av media. Jimmy Åkersson kmr att ha så mkt luft i sig nu! Han kmr att kunna snacka så mkt nu! Och det sorgligaste är att folk kmr att ta åt sig, folk kmr att börja lyssna på hans skitsnack. Gör inte det, för i helvete!

Jag är inte muslim, jag är inte kristen, jag är inte buddhist, jag är inte hinduist. Men jag är en person som har stor respekt för alla religioner. Jag tkr aldrig att något är dumt lr löjligt. Man måste alltid se saker från 2 olika sidor. Drf skriver jag detta. För jag har respekten nog att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback