Svar på frågor

HIHIHIHI jag är ett hemligt fan och jag har en fråga till dig:$
gillar du blåbärspaj?:$:$:$:$

Sv; Nej det gör jag inte. Jag är inte förtjust i blåbär alls och paj är inte heller väldigt gott. :)

Vilka vänner står dig närmast, tänk extra noga så du inte glömmer nån ;)?
Sv; De som står mig närmast är Berri, Alva, Alexandra och Lotta (står ej i ordning!)

Kill-frågor!

1: föredrar du blatte eller svenska killar som pojkvän?


2: Tre fina egensakper din dröm kille ska ha?


3: Skulle kunna dejta en snygg, rik och populär kille fast än han skulle vara för på?


4: är du rädd för attt såra killars känslor? skulle du t.x kunan bli ihop med någon du halv gillar bara för att du tycker synd om honom?

Sv; 1. Jag går endast efter personlighet (sant faktiskt). Men rent utseendemässigt skulle jag säga blattar.
2. Rolig, bjuder på sig själv och generös (snackar inte bara pengar här, lr...) ;)
3. Inte om han inte passade personlighetsmässigt.
4. Ja det är jag. Jag tror att jag skulle göra det... "/

Skulle du smaka på kött för en miljon?
Sv; Absolut!

om du fick välja mellan en hund till (som du skulle betala själv för) eller en katt som skulle slängas ute på gatan? + tira <3
Sv; Katten och Tira, utan tvekan!

tycker du att berri är sööt?
Sv; Inte värsta.

vem är din/dina bästa kompisar som du verkligen litar på?
Sv; Det finns ingen vän som jag har som jag inte litar på. Det spelar ingen roll hur nära vi är, man ska kunna lita på sina vänner, annars är det inga vänner.
Asså det är svårt att "välja" bästa kompisar. Jag älskar verkligen alla mina vänner. Mitra, Johanna, Ella, Samina, Berri, Aisha, Niki, Josephine, Linnea, Alva, Lotta, Alexandra, Joel, Sara asså listan bara fortsätter. Men det jag står närmast kan du se där uppe ;).

varför börja du blogga ?
Sv; Jag skaffade först BDB, hahahha riktigt sent också! Jag gick i ettan och Niki ville att jag skulle skaffa det. Jag uppdaterade med bilder varje dag, men Berri kunde inte läsa de, för hon hade inte BDB. Så jag tänkte att jag lika gärna kunde skaffa en blogg.

Varför är jag så bäst?
Sv; Vem har påstått att du är bäst Berri?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback