Om det är gratis så tar vi!

Jag klarade inte riktigt hela natten, somnade halv sex. Men att plugga gick ju bra! Drog inte till med. grundkurs, men det är väl lurre! Så då hade jag bara provet. Jag hoppas fan på ett starkt G!!!
Berri kom till Katte efter provet så vi drog till stan. Så är det när vi båda får pengar, INTE BRA! Fast nödvändiga saker vart köpta (y).
Present till morsan, köpte 2 cd-boxar med klassisk musik. Fast grejen är att det är covers, t.ex. finns "My heart will go on" och "Angels" med! (y)

En till present till min kompis (skriver inte så mkt mer)...

Fler tvättlappar åt folket!!! Nej, men bra och billigt (y), 10 spänn på ÖoB

En reflexväst till Tira


Efter vi hade gått runt på stan ett tag så hittade vi kondomer, på gatan! Lr... Nej men de delade ut det vi stora torget, varm glögg också! Om det är gratis så tar vi!

Nån liten grej som visar att jag inte är på HIVs sida...


Nu ska jag dricka te och äta kanelbullar! Jag är sjukt trött, vill bara sova. Men har läxa tills imorgon också, denna gång är det att läsa ett kapitel ur "The picture of Dorian Gray". Vilket inte låter så farligt alls. Men jag har inte börjat ännu, kapitel 8 ska vara utläst imorgon (y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback