Jag var på Alvas och Saras konsert

Kom hem från skolan för ett tag sedan, så kom jag på att jag inte uppdaterat bloggen! Igår kunde jag inte för jag kom hem skitsent och imorse så var jag väldigt stressad.
Igår kom varken Lotta, Joel, Alva lr Alex hit. De tkr egentligen inte om mig... LR!? Nej, men Lotta är sjuk (stackarn :( ), Joel skulle ändå hålla på med ännät, jag var på Alvas och Saras konsert. Sen kom Alex dit och vi tränade sången i stan ist.

Det jag inte kunde nämna igår var att jag skulle göra en tårta åt Alva, FÖR HON FYLLER ÅR IDAG :D! Drf skulle alltså Joel och Lotta komma hit. Efter tårtan åkte jag ner på stan och gick på konserten i Domkyrkan. Alla sjöng jättefint, men jag satt längst bak så jag såg inget! Men hörde gjorde jag, vilket kanske är det viktigaste? :)

Efter konserten kom Alex (hon kunde inte vara med och kolla för hon hade precis flygit hem från Finland, där hon själv hade sjungit). Jag, Alva och Alex drog och repade "Betlehems stjärna". Asså det gick bra i slutet, jag tror att jag kmr att klara den. Men lite mer övning behövs. Jag måste även här skriva ett stort tack till Alva och Alex som hade stort tålamod med mig, haha. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback