helt lej.

Vilken jävla CP-dag det har varit idag! Asså helt... Jag har känt mig som en jävla zombie, helt lej. Kan man säga så? Asså helt lam, liksom...
Jag har iaf inte gjort den där svenska-grejen än. JAG VET att den skulle vara klar idag, men ändå så sket jag i det. Inte riktigt sket i det, men jag oroade mig över den i flera timmar ist för att göra den. Jag skyllde på att min skrivare inte funkade (btw, jag har ingen skrivare) och att jag skulle lämna in den imorgon. Så jag måste göra den idag! Plus att jag måste göra idrottspappret, ett annat idrottspapper, franskaläxa och medicinsk grundkurspappret. TILL IMORGON. Fan, jag får sluta skjuta upp saker hela tiden. Lägga av med det helt enkelt. Det lär ju inte hända, men man kan väl få drömma...

Annars så har vi haft engelska idag och vi kollade på en film. Jag fick VG+ på provet jag gjorde för några dagar sedan. 4 poäng ifrån MVG... F*TTA.
Sedan väntade jag och Alva på att Alex skulle komma. Hon åker nämligen till Indien på lördag, och är där över jul och nyår. Så jag och Lotta skulle få träffa henne sista gången idag, innan hon åker. :(
Men hon kmr tillbaks sen i januari och då åker vi alla till Riga! :)
Titta så fint! Pickis gav den här till mig, asså åhh! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback