Asså jag höll på att somna 12 ggr!

Okej, på "Siba" var de inge snälla alls. "Nej, om du har köpt varan på expert kan vi inte hjälpa dig, detta är ju siba. Du kan inte komma med en annan vara hit." Jaha, okej tack så mkt för ingenting... Jag åker till "Expert" imorgon.

Asså idag har det faktiskt inte hänt så mkt. Skolan har rullat på som vanligt. Snubben var ju här på medicinsk grundkurs. Asså det var det tråkigaste jag någonsin varit med om! Jag har alltid tyckt att psykologi och psykiatri har varit roligt och spännande, men denna man förstörde allt! Faan, asså jag höll på att somna 12 ggr!

Nu ska jag ut med Tira, ta en skönt och långt bad och sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback