Flumbilder

Klar för dagen! Nu vet ju att jag var uppe tidigt imorse och sjöng i kyrkan, sen kom Berri till mig och åt pastasallad.
Efter pastasalladen och en massa snack så kom Aisha till mig. Jag hade gjort kladdkaka, dagen till ära. Nej, men det var vad vi åt under tiden vi inkluderade Aisha in i vårat samtal. Nej, men vi flummade mest hela kvällen. Det kmr videoklipp i nästa inlägg.
Flumbilder


Kvällens roligaste bild!


Jag har gjort 3 sådana här idag! En till oss ikväll och 2 till imorgon. Vi ska ha något fika-liknande med klassen imorgon. :)
Den ser lite "vårtig" ut, men den var sjukt god!

PS. Jag har provat Alvas recept, hon gör de godaste kladdkakorna ever! Så jag kanske gör ett videoklipp med henne när vi bakar, sen i framtiden ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback