Kurerar mig

Fan, jag känner att jag börjar bli sjuk! Jag vet att jag skrivit så förr, men nu är det verkligen sant. Jag vet att jag kmr att vara helt död imorgon! Feber och hela skiten, jag började hosta redan idag och sen jag kommit hem har jag bara mått dåligt. :(
Jag kmr att gå till skolan imorgon, för att det är ju skolavslutning. Jag måste till skolan, för jag vill säga hejdå till vissa och jag har en kladdkaka i skåpet som inte kmr vilja ligga där i 3 veckor... Men sen ska jag hem direkt! Hem och kurera mig, det gör jag redan nu faktiskt.
Sjukmyskläder

Svartvinbärssaft! Slemlösande (man lär sig ett och annat på med. grundkurs)

Te med honung och citron, jag har druckit 4 koppar hittills. Btw, man blir jäkligt kissnödig.
And of course halstabletter!

Isglass, det bästa med att vara förkyld!


15 sådana här! Lär behövas...


Min morsa jobbar natt imorgon så hon kmr inte vara här för att ta hand om varken mig lr Tira. Men jag har fixat rastare! Jag går ut på morgonen (spelar ingen roll hur sjuk jag är, jag ska ändå till skolan), sen ska jag försöka gå ut med henne efter skolan. Berri kmr gå ut med henne klockan 18.00 och sen kmr Eevi ta ut henne vid 22.00. Som Lotta skulle sagt det: Thissy har kirrat biffen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback