Hostar upp ett jävla rivjärn

Asså helvete! Jag har börjat hosta nu också, och det känns som att jag hostar upp ett jävla rivjärn. Det gör så jävla ont varje gång, men man måste ju ändå hosta.. Ah.
Men jag känner mig liiite bättre nu. Jag har ingen feber för tillfället, men det hade jag imorse. Jag känner mig uttråkad. Det lär man ju göra efter att ha legat i sin säng i en och en halv dag. Då menar jag verkligen endast legat i sängen. Så nu vill jag ut! Jag var nyss ute med Tira, det är pisskallt ute, I love it! Jag skickade nyss ett meddelande till Lotta och Alva, så jag hoppas att vi hittar på något senare idag.
Nu ska jag laga lite mat och tvinga i mig det och sen ska jag kolla på "vänner", allt lika bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback